Sunday, September 14, 2014

Kembali Menulis Blog..

 

Assalamualaikum.

Apa khabar,warga Blogger semua? Serius dah lama tak menjenguk blog ni. hahaha. Baru saya perasan, Last update saya pada Tahun 2010. Apakah??

Tempoh yang panjang, daripada tahun 2010 hingga 2014. Sudah Pasti macam-macam pengalaman sudah saya lalui. AlhamduliLlah. Antaranya :

  • Sudah tamatkan Diploma Pendidikan Islam di Kolej Pengajian Islam Johor (MARSAH).
  • Dapat Naib Juara Da'i Pendakwah Milenia TV3 musim Pertama.
  • Masuk TV banyak kali.
  • Masuk Radio pun pernah laaa jugak.
  • Jumpa macam-macam jenis manusia. Antaranya, Artis, Ulama, Menteri, Penipu, Perompak dan macam-macam laaa.
  • Nak cerita memang tak habis.... So, Boleh laa ikuti perkembangan saya di laman sosial saya.
Ok, la.. Setakat ini dulu kot cerita yang saya nak kongsikan. Nanti bila rajin saya tulis lagi. Saje je nak lepas rindu menulis Blog ni.. Hahahaha...

-Da'i Azam AlKankari-

No comments: